When School Is Over..

Afbeelding

Aankomende maandag lever ik mijn afstudeeronderzoek in, of het meteen de eerste keer goed wordt gekeurd is natuurlijk niet zeker, wel zeker is dat ik in ieder geval tot aan de uitslag geen dingen voor school hoef te doen. Gisteren vroeg ik me af wat ik dan eigenlijk wel kan gaan doen, ik heb helaas nog geen fulltime baan, en zoveel vrije tijd ben ik niet gewend..

Afbeelding

Hardlopen natuurlijk!
Vanuit je bed in je hardloop outfit rollen en gaan. Een beter begin van de dag bestaat er niet. Ik vind het erg vervelend om te lopen terwijl ik alleen maar aan school denk en ik net zo goed nu bezig had kunnen zijn met mijn onderzoek in plaats van met hardlopen. Dat probleem is straks opgelost, zeeën van tijd heb ik om hard te lopen! Ik heb een nieuw hardloop broekje aangeschaft (buiten dat ik gek werd van het vele wassen, liep ik door mijn nieuwe broekje ook echt een stukje harder) en ligt een trainingsschema klaar. Ik kom zelf niet verder dan de 5 km, en vanaf volgende week kan ik echt geen smoesjes meer bedenken om niet verder te lopen. Hopelijk gaat het schema mij hierbij helpen.

Het klinkt dramatisch, maar mijn enige vrienden zijn op dit moment de laptop, de bank en de waterkoker. Ik zit dus in een sociaal isolement, het mag duidelijk zijn. Ik kan niet wachten mijn vriendinnetjes weer te zien, en ik weer mee kan met alle leuke uitjes ♥

Hopelijk wat zon mee pakken, want die heb ik afgelopen dagen alleen mogen bewonderen vanachter mijn raam. En geloof me, ik brandde compleet weg. En als de zon besluit zich niet meer te laten zien, ik heb nog een bon van de zonnebank met een mooi bedrag erop. Dan doe ik maar alsof ik in mijn bikini aan het strand lig.

Uitgebreid koken
Momenteel kook ik snelle maaltijden, zodat ik snel weer aan de slag kan met de thesis. Ik heb hele mooie receptenboeken staan waar ik nog nooit wat meegedaan heb, het wordt hoogtijd daar eens wat uit te gaan bereiden.

Opruimen! Mijn kledingkast, mijn schoenen kast, mijn boekenkast, mijn recepten uit tijdschriften en ik wil al tijden een kastje wit verven. Nu is de perfecte tijd!

De Antwerpen trip met huisgenootje werkelijkheid laten worden

Boeken lezen, solliciteren, films kijken, series kijken, optimaal niks doen zonder dat stemmetje in je achterhoofd dat zegt dat ik eigenlijk bezig moet zijn met iets anders

Ik kan ook echt geen smoesjes meer bedenken om niet deel te nemen aan het wijn examen, dit wil ik al jaren, tot nu toe bleef het alleen bij wilde gedachten.

Last but not least… Meer bloggen! Want, ik geef toe, dat heb ik de laatste tijd niet zo vaak gedaan. Druk druk druk.

Wat gaan jullie na de vakantie doen? Werken, of weer naar school? 

5 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

5 Reacties op “When School Is Over..

  1. Heerlijk om te denken aan de dingen die straks eindelijk weer kunnen! Jammer genoeg zit ik over een weekje precies weer voor de eerste dag op school.

  2. Het moet een heerlijk gevoel geven als je de afstudeeropdracht ingeleverd hebt! En mooie ‘vooruitzichten’ heb je opgeschreven. Succes de laatste week met je afstudeeronderzoek!!

  3. Ik zag in eerste instantie ook een beetje op tegen de vrije tijd na mijn afstuderen, maar voor je het weet vliegen de weken gewoon weer voorbij hoor! Ook wel eens fijn om je tijd lekker te besteden aan de dingen die jij leuk vindt!

  4. Heeeeeerlijk dat je hem gaat inleveren. Dan heb je rust in je hoofd. Waarschijnlijk de eerste dagen nog niet maar het zal snel komen. En dat hardlopen moet lukken!

  5. Wat lijkt het me heerlijk om (over 5 jaar, buhh) te kunnen zeggen dat ik klaar ben met studeren! En dat je gewoon zeeën van tijd hebt, heerlijk!

Geef een reactie

