It´s all about sport

      

Mijn hele weekend stond in het teken van de Olympische Spelen. Als ik iets leuk vind om te kijken is dat het wel. Ik ben zelf helemaal niet zo sportief, maar niks is motiverender dan te kijken naar topsporters die hun dromen nastreven. En naast het hele sport gebeuren, wat is nou leuker dan naar de beelden van prachtig Londen te kijken.

Wat mijn hardloopacties betreft hebben de Olympische Spelen een goede invloed op mijn motivatie, ik trok zaterdag weer mijn hardloopschoenen aan ondanks dat ik totaal niet topfit was. Natuurlijk was het naderhand allemaal heel fijn en voelde ik me zelfs een stukje beter.

Verder heb ik dit weekend dansjes gedaan in de stad, te veel afleveringen van de zweedse detective Wallander gekeken, heb ik elke ochtend gelezen in een detective over dezelfde rechercheur (ik hou van de Wallander reeks, geschreven door Henning Mankell), gesolliciteerd op een aantal functies, het huis van top tot teen schoon gemaakt, een to do list voor maandag gemaakt en tussen de buien door genoten van het zonnetje.

OH EN ik ben weer trotste eigenaresse van een laptop, een super snelle nieuwe en lekker opgeruimde laptop wel te verstaan. Ik hoop dat ik de harde schijf zo netjes opgeruimd kan houden.. Fijne avond!

7 reacties

Opgeslagen onder Inspiration, Love, Sports

7 Reacties op “It´s all about sport

  1. Ik ken die serie helemaal niet. Waarom ken ik toch nooit eens iets.

  2. Wallander ken ik helemaal niet. Klinkt wel leuk, thanks voor de tip!

  3. Gefeliciteerd voor je nieuwe laptop, Ik ga zeker via google die serie zoeken want hier in Nederland kennen we het niet maar het lijk me lekuk om naar te kijken ;).
    2 GIVEAWAYS ON MY BLOG
    http://www.preppyfashionist.blogspot.com

  4. Gefeliciteerd met je nieuwe laptop mop je verdient het niks is beter dan een sneller laptop ;D and hier in Nederland heb ik die serie nog nooit gezien ik ga het op zoeken via google maar het lijk me leuk om naar te kijken .
    2 GIVEAWAYS ON MY BLOG CHECK IT OUT

  5. Ik heb ook best wel veel olympische spelen gezien. Ik ken de tv serie van Wallander!

  6. Ik ben ook totaal niet sportief, maar de olympische spelen vind ik altijd wel leuk om te kijken :D
    x

  7. Ik ben echt helemaal niet sportief, maar soms vind ik het wel leuk om naar sport te kijken :)

Geef een reactie

