Good Times

20120710-212331.jpg

20120710-213805.jpg

20120710-212420.jpg

20120710-213903.jpg

Zaterdag begon het weekend goed op het terras met wijn en veel zon en zondag was er een festival in de stad waar onder andere Bingo Players en Don Diablo draaiden. Ik zou met een vriendinnetje gaan maar spontaan besloten er nog twee vriendinnetjes mee te gaan. Overdag was het weer niet heel gezellig maar ondanks dat besloten we s avonds toch een dansje te wagen.

Maandag heb ik mijn afstudeeronderzoek concept ingeleverd en heb ik nu dus ook vakantie!

Vandaag zat ik om 9.00 al in de trein samen met mijn huisgenootje, op naar Zaandam! In eerste instantie alleen voor de Primark, maar al snel bleek dat Zaandam zelf ook heel leuk is! Het station is in vorm van een soort vissers huisje, en naast het station is een hotel dat ook zo is vorm gegeven. De collectie bij Primark vond ik dit keer tegen vallen dus heb mijn slag verderop in de winkelstraat geslagen. We hebben heerlijk geluncht in een klein tentje en waren om 18.00, allebei met volle tassen, weer thuis.

Morgen staat voor mij in het teken van inpakken, altijd weer een hele klus.. Fijne avond!

4 reacties

Opgeslagen onder Love

4 Reacties op “Good Times

  1. Klinkt als een heel geslaagd weekend!!

  2. Lekker! Vakantie!!
    En leu zo’n dagje uit!

  3. Ooh ik wist niet dat Zaandam zo leuk is zeg.

  4. Jan

    Ah ja Zaandam is zo’n schattig plaatsje!
    Meestal ga ik er heen om ‘even’ langs de Primark te kunnen,
    dan ben ik al gauw 2 uur verder natuurlijk haha!

Geef een reactie

