Nog 8 nachtjes..

Afbeelding

(Bron)

En dan zit ik in het vliegtuig naar Valencia! Ik heb er zo’n zin in, een week lang mooi weer, paella, sangria en lieve vriendinnetjes! Tussen de laatste school dingen door ben ik al lijstjes aan het maken van dingen waar ik naartoe wil, spullen die ik nog moet kopen en kledingstukken die perse mee moeten.

Ik moet helaas nog tot maandag even door buffelen voor school, dan lever ik mijn concept scriptie in, gisteren heb ik te horen gekregen dat ik al mijn herkansingen van de afgelopen periode heb gehaald, dus de moeite is niet voor niets!

Zijn jullie wel eens in Valencia geweest? Hebben jullie nog tips, restaurantjes waar ik gegeten moet hebben, de uitgaansplekken, de niet toeristische hotspots? Let me know!

12 reacties

Opgeslagen onder Travels

12 Reacties op “Nog 8 nachtjes..

  1. Oh ik ben zo benieuwd naar je verhalen (en tips?)! Eind van de maand ga ik naar Valencia, ben er ook nog nooit geweest…

  2. Oeh leuk vooruitzicht! Nog even succes met school.
    ik wilde wat over Valencia typen, maar bedacht me toen dat jij op mijn blog over Valencia Las Fallas gereageerd had ;)

  3. Oh wat een leuk vooruitzicht! Ik wil je alvast heel veel plezier wensen.

  4. Heel veel plezier alvast :)

  5. Nog nooit geweest, maar het lijkt me heerlijk!
    Geniet!

  6. Wat leuk! Alvast veel plezier!

  7. wat leuk dat je daar naartoe gaat! ben er zelf nog nooit geweest maar het lijkt me wel erg leuk!
    veel plezier!
    xxx

  8. Wat heerlijk dat je naar Valencia toegaat, welverdiend na je scriptie! Ik ben nooit in Valencia geweest, dus ben benieuwd hoe je het gaat vinden! Succes nog even!!

  9. Lin

    Oh wat een fijn vooruitzicht!

  10. Renate

    Oh heerlijk! Ik ben er nog nooit geweest, maar volgend jaar gaat een vriendinnetje van me er studeren, dus dan ga ik vast wel een weekendje naar haar toe :) Heel veel plezier!

Geef een reactie

