Keane – Strangeland

Een aantal jaren terug hoorde ik voor het eerst een nummer van Keane, ‘Somewhere Only We Know’. Ik was gelijk verliefd op het nummer en de cd ‘Hopes and Fears’ was al snel in mijn bezit, wat ik overigens nog steeds de beste cd van Keane vind en ik kan alle nummers met gemak meebrullen.
Daarna volgde ‘Under The Iron Sea’, een naar mijn mening iets mindere cd maar wel met een aantal fijne nummers. Ze hebben toen een tussen album uitgebracht, ‘Night Train’ waar ik eigenlijk tot vijf minuten geleden niets van af wist..
De laatste cd was ‘Perfect Symmetry’ en die wekt bij mij ongeveer hetzelfde gevoel op als ‘Hopes and Fears’, aanstekelijke nummers met goede teksten.

En nu hebben ze een nieuw album uitgebracht, ‘Strangeland’. Stiekem denk ik niet dat dit album de eerste cd overtreft (die eerste cd en ik, dat is gewoon liefde, die cd is PRACHTIG) maar het is zeker een fijne cd. Favoriete nummers zijn ‘You Are Young’, ‘Silenced By The Night’ en ‘The Starting Line’.

Mijn gevoel zegt dat deze cd me vaak gaat bij staan tijdens de laatste scriptie loodjes!

(De cd kun je hier kopen en beluisteren)

2 reacties

Opgeslagen onder Love, Music

2 Reacties op “Keane – Strangeland

  1. Aah, doe ga ik luisteren, ben benieuwd!

Geef een reactie

