Running is the best because…

20120615-195839.jpg

• Ik kan zelf bepalen wanneer ik ga lopen, hoelaat, hoe hard en hoe ver;

• Ik werk in de horeca, en sinds ik hardloop heb ik minder last van vermoeide benen tijdens het werk;

• Zodra de eerste zonnestralen te zien zijn trek ik mijn korte broek aan, de beste remedie tegen melkflessen;

•  Burn those calories!
20120615-200202.jpg

• Er is geen betere manier om wakker te worden dan ’s ochtends een fijn rondje hard te lopen;

• Ik voel me niet schuldig over een zak chips die ik leeg eet, een wijntje bij het avondeten of tijdens het stappen, een stukje cheesecake van mijn werk;

• Een sprintje trekken voor de trein? No problemo, ik hoef niet direct aan de beademing en ik val andere reizigers ook niet lastig met mijn gehijg;

Het enige wat nu nog mist is een beetje zon..

9 reacties

Opgeslagen onder Sports

9 Reacties op “Running is the best because…

  1. haha goede redenen. Wat ik ook een goede reden vind; ‘Running is cheaper than therapy.’

  2. Leuke post. Ik hou zelf ook erg van lopen!!! Als het nu ook nog eens wat mooier weer wordt dan zou het helemaal perfect zijn. Ik kreeg vorige week nog een paar keer een bui op mijn hoofd en dat begin ik nu wel een beetje zat te worden… en idd die melkflessen hahaha. We need sun!!!

  3. Ik zou ook echt moeten gaan hardlopen…. zucht… morgen! ;)

  4. Heerlijk en dat zonnetje zou wel lekker zijn tijdens een rondje

  5. Ik ben echt een mooi weer loper en helaas nog niet zoveel mooi weer geweest ;)! Leuke post!

    X

    http://bagsandsushi.com

  6. Ik ben echt een mooi weer loper, helaas is het nog niet zoveel mooi weer geweest ;)! Leuke post!

    X

  7. Ik zou ook graag willen rennen, maar ik heb er geen doorzettingsvermogen voor en helaas krijg ik er snel last van mijn rug door. Ik vind je redenen trouwens heel goed (:

  8. You go girl! Zodra onze hond beter luistert en kan meelopen ga ik ook weer aan de slag. Moet tenslotte gaan trainen voor de prutmarathon in Oudendijk volgend jaar…

  9. Leuke herkenbare blog, ook al geef ik looplessen, ik blijf zelf ook altijd door alle fases heengaan die hierboven beschreven staan *lol*

Geef een reactie

