Summer my ass!

Dit weekend heb ik een druk school weekend ingepland, en daarom, alleen daarom, ben ik blij dat het weer niet zo mooi is. Ik verander namelijk in de grootste nietnut als de zon ook maar gaat schijnen, helemaal in Nederland aangezien er gebruik gemaakt moet worden van de dagen dat de zon schijnt.

Ik wilde vandaag het concept van het tweede deel van mijn afstudeeronderzoek, het marketingplan, inleveren en ik heb over twee weken herkansingen. Die ik allemaal móet halen om in Augustus af te kunnen studeren. Dus ik maakte een planning voor dit weekend en so far so good!

Ik begon mijn dag met een hardlooprondje van 5 km, in een gigantisch slakkentempo, aangezien ik bijna harder achteruit ging dan vooruit (ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier waaien we zowat weg) en nu voel ik de spieren in mijn benen (die zijn ook niet zo’n voorstander van wind) maar dat betekent in iedergeval wel dat ik wat gedaan heb.

Precies om klokslag 12 uur leverde ik mijn concept in, ruimde ik de was op, ging ik boodschappen doen, begon ik met de voorbereiding van mijn duitste herkansing en las ik eindelijk The Help uit. Wat betekent dat ik nu ook een keer de film mag kijken van mezelf, die al eeuwen op mijn laptop staat, ik wilde perse eerst het boek lezen. Maar we zijn er nog niet, er is nog een deel over van mijn to do list.
Als dat klaar is doe ik niks anders meer dan lekker voor mezelf koken en de hele avond bankhangen..

En stiekem, vind ik dit soort productieve weekenden, afgewisseld met wat rust momentjes, een stuk fijner dan weekenden waarin ik mijn bank niet verlaat! Fijn weekend allemaal : )

2 reacties

Opgeslagen onder Studie

2 Reacties op “Summer my ass!

  1. Succes met al je schoolwerk! Ik had ook enorm last van de wind tijdens het lopen. Lag bijna naast de dijk ipv erop!

  2. Idd, lekker productief bezig zijn geeft wel veel voldoening!
    Geniet van het bankhangen ;)

Geef een reactie

