Dingen waar ik gelukkig van word..

• Voor de wekker wakker worden
• Een schoon huis
• Voor het eerst een nieuwe broek dragen en die de rest van de week niet meer uit trekken
• Een fijne avond werken, met leuke collega’s en leuke gasten
• Naar de kapper gaan
• Haar wat gemakkelijk in model zit doordat je net naar de kapper bent geweest
• Hardlopen in een zonnetje en zien dat de lucht dichttrekt op het moment dat je weer binnen bent
• Borrels drinken met de hele vriendengroep bij elkaar
• Dansjes doen met dezelfde vrienden in de kroeg
• Een halfuurtje eerder naar bed gaan en een goed boek lezen
• De Australische taart die huisgenootje speciaal voor mij gemaakt heeft
• Timtams terug vinden waarvan je heel erg wenste dat je die nog had (Australische koekjes, to die for, had ik verstopt om te bewaren voor het een of het ander.. Dat is dus goed gelukt! Dolgelukkig ben ik nu!)
• De zon
• Op een druilerige dag in bed liggen en een serie marathon houden
• Mango’s
• De geur van frisse was
• Goedkeuring krijgen van je huisbaas dat je een vis mag (JA ECHT HAHA)

Waar worden jullie gelukkig van? : )

5 reacties

Opgeslagen onder Love

5 Reacties op “Dingen waar ik gelukkig van word..

  1. Hihihi, voor een vis!
    Half uurtje eerder naar bed gaan om een boek te lezen heb ik vandaag ook zin in!

  2. Wat een leuk lijstje, ik word ook van heel veel dingen vrolijk uit je lijstje :)

  3. Herkenbaar! Het is altijd fijn om bij de kleine dingen in het leven stil te staan!

  4. Leuk lijstje! Zitten herkenbare dingen tussen!

Geef een reactie

