The Happiness Project part 2: Morning Runs

De dag beginnen met een rondje hardlopen, daar word ik nou echt gelukkig van. Het is de perfecte manier om wakker te worden, ik heb de afgelopen dagen genoten van het zonnetje wat ’s ochtends nog niet te warm is en er is meestal nog redelijk wat rust in de buurt waar ik loop.

Vanochtend begon ik met een rondje hardlopen, voor het eerst in mijn korte broek (die ik vorige week na het zien van de weersverwachting maar snel had aangeschaft..) en het voelde goed.
Ik wil weer drie keer in de week lopen. (Kom maar op met die slanke benen!) Ik merk dat het dan beter gaat, dat ik dan beter in staat ben om het uit te bouwen en verder te kunnen lopen. Als ik minder vaak loop gaat het gelijk een stuk zwaarder. De meeste weken lukt me drie keer ook, maar vooral de laatste tijd wil de derde keer er nog wel eens bij inschieten. Jammer, dus ik ga straks in de vakantie drie vaste dagen kiezen waarop ik ’s ochtends kan lopen. En dan hopelijk na de vakantie een keer een wedstrijdje lopen samen met papa : )

3 reacties

Opgeslagen onder Love, Sports

3 Reacties op “The Happiness Project part 2: Morning Runs

  1. Morning runs zijn the best!
    Ik heb dan altijd energie voor de rest van de dag :)

  2. Eva

    Leuk broekje! En ’s ochtends lopen vind ik ook het lekkerst, het is ook gelijk zo’n goed begin van de dag. Zet direct de goede toon.

Geef een reactie

