Favorite Food & Beverage

Als jullie me ergens voor wakker kunnen maken is het wel eten. Ik ben een gigantische fan van eten, maakt niet uit of het om een snack gaat, een lekker ontbijt of een gezond tussendoortje, ik ben voor alles in.
Hieronder volgen mijn favorieten van het moment, deze producten zijn momenteel niet weg te denken uit mijn dagelijkse routine.

Pickwick Lemon Pie thee

Een van de weinige smaken thee waarvoor ik mijn groene thee wil inruilen. Een slokje van deze thee staat gelijk aan de smaak van een hapje Lemon Pie. Ik weet niet meer waar of wanneer ik lemon pie heb gegeten, maar dit smaakt precies zo!

Verse aardbeien

Op de markt hadden ze een aanbieding, twee doosjes aardbeien voor 3,50. Dat kon ik niet laten liggen natuurlijk! Jullie snappen dat ik nu overal aardbeien bij eet, in de yoghurt, op een beschuit of geroosterde boterham of met een beetje zoetstof.. Heerlijk!

Water met komkommer

Bron foto
Met dit warme weer drink ik overdag veel water. Karafje vullen met schijfjes komkommer, ijsklontjes en kraanwater erbij, et voila. De dorstlesser voor de rest van de dag.

Geitenkaas salade met ananas

Dit is misschien wel het simpelste gerecht ooit, veldsla met mais, stukjes warme ananas en gesmolten geitenkaas. Twee weken terug voor het eerst ontdekt, sindsdien een van mijn favoriete gerechtjes.. Simpeler kan bijna niet.

Geniet van het lekkere weer de komende dagen!

4 reacties

Opgeslagen onder Food

4 Reacties op “Favorite Food & Beverage

  1. Wat een leuke post! Ik doe meestal citroen/limoen of munt in mijn water. Komkommer nog nooit geprobeerd, maar ga ik zeker doen!

  2. Wat een leuk artikel! Die thee lijkt me erg lekker, ik drink normaal ook alleen groene thee, maar misschien moet ik deze toch maar eens proberen.

    Ik volg je :)

  3. Flo

    Heerlijk! ik drink ook meestal water met citroen of munt! Die salade ga ik uitproberen, ik ben dol op alles wat er in zit. Thanks for sharing ! xxxx

  4. Lin

    Water met komkommer klinkt best goed!

Geef een reactie

