Movie: Jackie


 

Gisteravond ben ik naar de film Jackie geweest, een film die ik graag wilde zien. Ik vind Carice heel leuk en was daarom erg benieuwd naar hoe het zou zijn met haar zusje naast haar in de hoofdrol, Jelka.
De film was in een woord geweldig, het is een ontzettend goed verhaal en van het begin tot het einde zat ik mezelf af te vragen wat er zou gaan gebeuren. De wendingen in het verhaal zijn onvoorspelbaar en dat maakt het erg leuk. Ook de directheid van Sofie (Carice) is heerlijk, ze neemt geen blad voor de mond en zegt precies wat ze denkt.
Het feit dat Carice en Jelka zusjes zijn heeft ook zeker een goede bijdrage, ik vraag me af of twee andere actrices die geen zussen zijn de rollen zo hadden kunnen neerzetten, de twee compleet andere levensstijlen, de ruzies. De band tussen die twee kwam heel echt over, super!
Als deze film uitkomt op dvd ben ik de eerste die een exemplaar gaat bemachtigen.

Kortom, ik had een leuke avond, deze film is zeker een aanrader : )

2 reacties

Opgeslagen onder Movies

2 Reacties op “Movie: Jackie

  1. Ik wil deze film ook echt heel graag zien!:)

    xx Laura

  2. Lin

    Ah bedankt voor de reminder!

Geef een reactie

