Time is flying when you’re busy..

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: Ik ben druk en heb niets interessants te melden. Vandaar mijn lage activiteit qua bloggen, sorry!

Ik moest en zou afgelopen maandag een deel van mijn thesis inleveren om volgende week nog feedback te kunnen krijgen en stiekem moest ik nog heel wat meters maken voordat ik wat fatsoenlijks kon inleveren. Natuurlijk is het me gelukt, presteren onder druk kan ik het beste, maar of ik positieve feedback terug krijg is nog even de vraag.
De deadline is 8 juni. Over 3 weken. Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat het eind februari was en ik nog GENOEG tijd had. Wat is er gebeurd? Ik heb nog niet eens een complete concept versie af, dus jullie begrijpen dat ik even wat meters moet maken. De volgende deadline is in augustus, ook geen ramp, maar ik faal liever niet.

Daarnaast zijn al mijn serie’s afgelopen, het begon met de season finale van Vampire Diaries, toen Gossip Girl, Desperate Housewives, How I Met Your Mother en 90210… Dus nu even een serie-loze zomer, wat, zolang ik mijn thesis nog niet in heb geleverd, geen verkeerde plan is. Of nouja, ik zeg wel serie-loos, maar Pretty Little Liars begint natuurlijk in juni weer. Heel fijn dat het maar 1 serie is, dat kan ik nog wel managen denk ik zo ;)

Ik zal van het weekend een interessantere blogpost schrijven, dit niet mijn beste ooit.. Ook heb ik besloten dat ik meer wil bloggen over hardlopen, want dat doe ik gelukkig nog steeds 3x per week, en ik begin eindelijk een beetje vorderingen te maken! (Nee, ik ben geen geboren hardloopster en het gaat dan ook niet zonder slag of stoot)

Ik ga weer vol gas bezig met mijn onderzoek, onbegrijpelijk dat mensen dit LEUK vinden, ik vind het alleen maar moeilijk.

Fijne Hemelvaart, geniet van je vrije dagen! : )

2 reacties

Opgeslagen onder Studie

2 Reacties op “Time is flying when you’re busy..

  1. Druk, druk, druk. Klinkt me bekend in de oren ;)
    Succes met alles meid!

Geef een reactie

