Buddha to Buddha

Een buddha to buddha ring stond hoog op mijn wishlist en ik was dan ook als een kind zo blij toe ik hem van mijn opa kreeg voor mijn verjaardag. Samen gingen we toen de ring uitzoeken, maar hij was er niet meer in mijn maat en moest besteld worden. Dat was 2 maand terug. Schijnbaar duurt het altijd heel lang voordat een buddha ring na bestelling geleverd wordt maar maandag was de dag dat hij eindelijk bezorgd werd!
Ik moet wel stiekem bekennen dat hij iets te groot is, maar een maat kleiner was echt te klein.. Op zoek naar een juwelier die daar wat aan kan doen dus : )

2 reacties

Opgeslagen onder Love

2 Reacties op “Buddha to Buddha

  1. Buddha to Buddha heeft zulke mooie sieraden!:)

    xx Laura

  2. Oh kan vast wel!!! tis een prachtige ring

Geef een reactie

