Long Weekend


Starbucks


Major Lazer


Queensnight


Arnhem had aan alles gedacht

Ik heb een ontzettend fijn en lang weekend gehad, die begon afgelopen vrijdag al, om 13.00 zat ik in de trein naar Amsterdam, onderweg naar mijn vriendinnetje.
Eenmaal aangekomen in Amsterdam zijn we in de tram gestapt naar het Rembrandtplein want daar zit een nieuwe Starbucks waar ik heel graag naartoe wilde. Ik dronk hetzelfde als altijd, caramel machiatto, en at een stukje chocoladetaart. De uitstraling van die Starbucks is echt leuk trouwens, heel veel hout en lekkere zitbanken waar je rustig koffie kunt drinken.
De rest van de middag hebben we door Amsterdam geslenterd en werd ik winkel in en winkel uit gesleept opzoek naar een outfit. En ja, zelfs mij werd het op het eind een beetje teveel en ik was blij toen ik een wrap met kip en avocado voorgeschoteld kreeg! : )
’s Avonds zijn we naar een concert van Major Lazer geweest, niet heel bekend in Nederland, maar zijn 2 dj’s uit de UK. In het voorprogramma stond The Partysquad en ze draaiden beter dan ik had verwacht! Scheelt ook dat ze de sterke teksten die ze altijd hebben achterwege lieten en gewoon lekker muziek maakten. Rond 10 uur kwam Major Lazer, en er was meteen complete gekte in de zaal, waar gebruik van werd gemaakt natuurlijk.. Ik heb die avond veel champagne showers over me heen gehad, bier dat in de rondte werd gegooid, zwetende mannen (want het was in de Melkweg) en crowd surfende dj’s. Al met al vond ik dat niet zo leuk, maar de muziek was heel fijn!

Zaterdag heb ik uitgerust, en een poging gedaan om wat voor school te doen. Helaas bleef het bij een poging.

Zondag heb ik een nieuw record hardgelopen, en ’s avonds natuurlijk een feestje gevierd in de stad want het was koninginnedag. We hebben het grootste deel van de avond op het stationsplein gestaan, daar kwamen een aantal dj’s langs die wel redelijk draaiden.

Gisteren ben ik naar Arnhem geweest, en het was een top dag! Hoe kon het ook anders met dat weer?? Zonnebril op en gaaan! Ik vond de dj’s iets te commercieel voor mijn smaak, maar dat is te verwachten natuurlijk, de dag was er zeker niet minder leuk om. Eenmaal thuis nog even een beetje bankgehangen en toen ging het licht toch echt uit.

En nu ben ik al een paar uur bezig mijn afstudeeronderzoek, terug naar het echte leven haha.

2 reacties

Opgeslagen onder Love, Party

2 Reacties op “Long Weekend

  1. Lin

    Uhm that chocolate cake looks SO good.

  2. Haha soms heb je even een paar dagen zoals dat nodig. En dan inderdaad weer terug naar het echte levem ;) Leuke foto’s en wat een heeeerlijke chocoladetaart lijkt me dat!

Geef een reactie

