Dingen die me de afgelopen week bezig hielden

Het weekend voor pasen had ik een avondje met huisgenootje. We hadden uitgebreid gegeten, en s avonds lekker bankgehangen met een stokbroodje, skittles en jellybeans! Het gevolg van al dat suiker was helaas wel hoofdpijn, maar de avond was super!

Met pasen heb ik twee keer uitgebreid gebruncht, eerst bij papa en mama en tweede paasdag met mijn huisgenootje en haar familie. Helaas moest er ook nog wat aan school gebeuren want..

Afgelopen week had ik herkansingen, belangrijke herkansingen. Het zijn de laatste mogelijkheden om nog op tijd al mijn studiepunten binnen te halen. Ik had er 4, waarvan 1 werkstuk. Drie daarvan waren op de woensdag gepland. Woensdag was dus d-day. Dinsdag heb ik de hele dag in de bieb gespendeerd samen met mijn budgetten. Het was gezellig.
Ik weet nu al dat ik 2 herkansingen gehaald heb en er moeten nog 2 cijfers bekend gemaakt worden waarvan ik denk dat er 1 wel goed gekomen is.. Nu de andere nog. Het gevolg van deze gekke week was dat ik amper tijd had om hard te lopen, om te bloggen of om andere dingen te doen waar ik voldoening uit haal, jammer maar was echt even nodig.
Ik heb ook feedback gekregen over het eerste ontwerp van mijn onderzoeksscriptie, en dat was helaas niet zo goed en ik mag gaan beginnen aan een heerlijke verbouwing van mijn onderzoek en opeens gaat de tijd veel te snel en is de deadline van 8 juni er bijna. Dus dat wordt flink strijden de komende 2 maand! Nee, dat afstuderen is niet een klusje dat zomaar even wordt geklaard.

Toen ik vorige week op een middag leed aan studieontwijkend gedrag heb ik mijn camera eens onder handen genomen want had de laatste tijd nogal problemen met mijn focus. Dat probleem is gelukkig opgelost en mijn camera doet het weer zoals ik gewend ben! (dus geen crappy blackberry foto’s meer!)

Vanmiddag ga ik nog even voor school bezig en daarna naar papa en mama, papa was donderdag jarig en vanavond gaan we lekker uit eten met la familia : )

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder My Week, Studie

Geef een reactie

