Frambozen cheesecake met Oreo koekjes

Vrijdagavond had ik een geserveerde avond voor mijn huisgenootje. Nadat ik klaar was met werken hebben we lekker gekookt (en het beste toetje ooit gehad, kokosmakronen verpulverd, met daarbovenop een beetje ricotta en blauwe bessen) en hadden we besloten dat we zaterdag wel een taart wilden gaan bakken.
We vinden allebei cheesecake erg lekker en waren het er al snel over eens dat we een cheesecake gingen maken toen we dit recept vonden.
Tijdens het inkopen doen van de spullen die we nodig hadden voor het bakken hebben we ook veel vers fruit ingeslagen, meloen, mango, ananas en dat was een prima versnapering tijdens het bakken : )

De cheesecake is veel te lekker, gelukkig niet machtig of heel zwaar.

Fijne pasen!

2 reacties

Opgeslagen onder Food

2 Reacties op “Frambozen cheesecake met Oreo koekjes

  1. Grappig, ik zag hem toevallig gisteren in het AH magazine en heb me voorgenomen om dit recept binnenkort te proberen!
    Ziet er lekker uit meid!

  2. Pingback: Twee jaar Life’s a Photo |

Geef een reactie

