Inspiration: Spring 2012

Gisteren was het eindelijk officieel lente en die begon meteen met fijne tempraturen! Heb er helaas nog weinig van kunnen genieten, maar hopelijk ga ik dat in het weekend inhalen. (dan moet het wel goed weer zijn he, haha!)
Als het zonnetje schijnt word ik spontaan een stuk fijner wakker, met een blauwe lucht en zonneschijn ziet de wereld er een stuk mooier uit, mensen zijn vrolijker, ik heb altijd meer zin om te gaan hardlopen en ik heb al mijn hele dikke winterjassen onder mijn bed gelegd en de fijne zomersje jasjes, sjaaltjes, schoenen en jurkjes te voorschijn getoverd en mijn zonnebrillen collectie afgestofd. Voor de zekerheid laat ik mijn middel dikke winterjassen nog maar even hangen, het is wel Nederland tenslotte..

Als de lente begint, begint ook mijn jaarlijkse schoonmaak en opruim woede op te spelen. In de winter vind ik het fijn als ik veel spullen om me heen heb, kaarsjes en tierelantijntjes, maar in de zomer wil ik dat het zo opgeruimd mogelijk is. Dus ik ben sinds een paar dagen zo tussen de bedrijven door aan het opruimen en her inrichten : ) Het allerliefste zou ik mijn kamer zo wit mogelijk willen hebben, helaas ìs dat niet haalbaar op mijn kamertje, neemt niet weg dat het wel zo wit mogelijk kan!

Hieronder een paar foto’s ter inspiratie.

1 reactie

Opgeslagen onder Inspiration

Een Reactie op “Inspiration: Spring 2012

  1. Henny Lubben

    Hallo ik zoek het dienblad met vaasjes van de 4 de foto van riverdale met die rose bloempjes waar kan ik die vaasjes en die kandelaars kopen

    Mvg Henny Lubben

Geef een reactie

