New Buys

Suede Hema jasje

20120317-154826.jpg

Bij toeval kwam ik gisteren een blogpost tegen over dit jasje van Hema. En ik was eigenlijk op zoek naar een leren jasje, maar deze vond ik ook prachtig en was voor een Hema prijsje ;) Op de website zijn ze allemaal uitverkocht en zonder al te veel hoop ging ik vandaag naar Hema. En, wonder boven wonder hadden ze nog jasjes in mijn maat. Mama besloot er ook meteen een te kopen.

Van Haren shoes

20120317-155534.jpg

Een tijdje terug liep ik tegen deze schoenen aan, niet meer te verkrijgen in mijn maat natuurlijk. Maar gelukkig kon ik ze bestellen en heb ik ze eindelijk binnen! Misschien een beetje gewaagd, maar ik vind zulke schoenen super! Lekker zomers : ) moet wel toegeven dat mijn portemonnee voor nu leeg is..
Fijn weekend!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Love, Outfit

Geef een reactie

