Pretty Little Liars

Ik ben verslaafd aan tv series. Mijn allereerste serie verslaving was Desperate Housewives, ik zat op de middelbare school toen dat begon en sindsdien heb ik geen aflevering gemist. Vaak heb ik school aan de kant geschoven voor series, en eigenlijk doe ik dat nog steeds alleen download ik series nu en kan ik zelf bepalen wanneer ik ze kijk. (klinkt heel mooi, de praktijk wijst uit dat ik altijd zo benieuwd ben dat ik het METEEN wil kijken) Jullie begrijpen dat de collectie series op mijn externe schijf groter en groter wordt..

Momenteel ben ik het meeste verslaafd aan Pretty Little Liars en volgende week is de Season’s Finale. De serie gaat over vier meiden die de moord op Alison onderzoeken (een 14 jarig meisje speelt Alison, wtf!), hun beste vriendin. Tijdens die zoektocht worden ze tegengezeten door een zekere ‘A’, die voornamelijk communiceert via smsjes en de meiden tegen elkaar en tegen hun familie uitspeelt. En volgende week wordt eindelijk bekend wie ‘A’ is!! Ik hoop alleen niet dat dit ook meteen het einde van de serie betekend…

Pretty Little Liars is geweldig omdat het
1. Onvoorspelbaar en mysterieus is. Al vanaf dag 1 vraag ik me af wie ‘A’ is en ik heb zo ondertussen de volledige cast al meerdere keren verdacht.
2. De serie maakt gebruik van goede trailers, spanning druipt er vanaf en er gebeurd altijd wel iets raars
3. De meiden zien er altijd goed uit, zelfs al hebben ze een uur door het bos gerent om te vluchten voor iemand, de kapsels zijn nog in perfecte staat.

Hier onder alvast een stukje van volgende week, het gaat heel spannend worden en ik kan niet wachten : )

ps. Als jullie deze serie leuk vinden, is The Lying Game ook wat voor jullie! Van dezelfde makers, met hetzelfde drama en mooie outfits

 

 

 

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Love

Geef een reactie

