Friends & Food

Vanochtend had ik een afspraak op school met mijn eerste examinator, over de voortgang van mijn scriptie. En ein-de-lijk begint het er een beetje op te lijken, mijn onderzoek krijgt een duidelijke vorm en wordt een kloppend verhaal. Fijn!

Daarna ben ik een paar uurtjes naar de bieb gegaan, om verder te typen. En stiekem om de Polen bij ons thuis te ontvluchten.. Beneden ons komt een nieuw bedrijf en die hebben besloten het hele pand zwart met grijs te verven!!! Dus word nu elke dag fijntjes wakker met Polen voor mijn raam.

Na de bieb ging ik met vriendinnen bij een gezamenlijke vriend eten. Doordat ik zo druk ben en dus niet veel tijd heb had ik de meiden te lang niet meer gezien en ik vond het erg fijn ze (op 1 na) allemaal bij elkaar te zien. We hebben lekker tapasachtige dingen gegeten en wijntjes gedronken en veel gelachen.
Het was een top avond!

20120313-221247.jpg

20120313-221317.jpg

20120313-221330.jpg

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Food, Friends, Love

Geef een reactie

