Student life

Zoals jullie wellicht weten ben ik momenteel bezig met afstuderen, in vorm van een thesis. Onderzoek. En nee, ik vind onderzoek doen niet leuk. Ondanks dat ik een leuke opdracht heb vind ik het nog een hele klus.  Het is een grote opdracht en lastig. Bijna al mijn vrije tijd gaat hier in zitten en om me daar toe te zetten.. Dat vergt heel wat discipline. (en te vaak faal ik hier in)

Ik doe dus onderzoek, voor een hotel, ze willen graag weten hoe ze meer zakelijke gasten aantrekken. Heel interessant, ik vind marketing leuk, maar er komt ook erg veel bij kijken. De markt heb je niet zo 1,2,3 in kaart gebracht en er moet een advies komen en implementatie plan.
Om informatie te verzamelen moet ik interviews houden met mensen die me verder zouden kunnen helpen, bijvoorbeeld medewerkers van het hotel, het hoofdkantoor en concurrerende hotels.

Daarnaast heb ik ook nog een aantal herkansingen open staan, dus ik ben druk druk druk. Betekent ook dat ik weinig interessants heb om over te vertellen.. Nog even doorbijten en hopelijk ben ik voor de zomer klaar!

1 reactie

Opgeslagen onder Studie

Een Reactie op “Student life

Geef een reactie

