Weekend

Afgelopen week was eigenlijk niet zo’n leuke week en ik was blij toen het weekend was, er stonden een aantal leuke dingen op de planning.

Zaterdag ben ik de dag begonnen met een rondje hard lopen, na veel te lang in bed gelegen te hebben, en ben ik daarna door gegaan naar de bieb om aan mijn scriptie te werken. Helaas was mijn concentratie ver te zoeken en was het weer een van die dagen dat je eigenlijk niet in de bieb wilt zijn. (gillende kinderen, overal) ’s Avonds heb ik gegeten met huisgenootje en wijntjes gedronken met haar en haar broertje. Om 3 uur besloten we dat het wel tijd was om naar bed te gaan..

 

Op zondag stonden mijn ouders om half 12 voor de deur en gingen we lunchen op mijn werk. Ik had een heerlijke bagel met mozarella, een grote cappuccino en een vers sapje, mijn ouders aten een tosti met pastrami en een tosti met brie honing en walnoten. Na de lunch zijn we in de auto gesprongen op weg naar mijn opa die in Beverwijk woont. Sinds ik terug ben uit Australie heb ik hem nog maar 1x gezien, dus keek er naar uit bij hem langs te gaan. Eenmaal aangekomen bij opa gingen we vrijwel meteen door naar de juwelier, die in de familie zit van de vriendin van mijn opa en mocht ik mijn verjaardagscadeau uitzoeken. Het is een Buddha to Buddha ring geworden, die helaas besteld moest worden omdat hij niet in mijn maat op voorraad was. Ik was ook al lange tijd op zoek naar een armbandje wat bij mijn horloge paste, en heb een dun armbandje gekocht met kleine zilveren bolletjes. Verder heb ik mij verlekkerd aan de prachtige collecties van onder andere Thomas Sabo, Mi Moneda en Zinzi, het liefste had ik de hele winkel gelijk ingepakt en meegenomen naar huis. ’s Avonds hebben we heerlijk gegeten en rond half 10 was ik weer in Apeldoorn. Ik heb nog een poging gedaan een stukje te lezen in mijn boek, met weinig succes, ik viel als een blok in slaap.
Het weekend was een goede afsluiter van een niet zo goede week! : )

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

