Inspiration: Running

Hardlopen doe ik nu ongeveer 1,5 jaar en ik heb pieken en dalen gekend. Een ding is mij wel duidelijk geworden: als ik niet 100 procent gemotiveerd ben heeft het geen zin om te lopen, dan is het resultaat nergens naar. Ik heb weken waar in het heel goed gaat en weken dat ik de kilometers uit mijn tenen moet halen.
Sinds een paar weken ben ik uit mijn dal geklommen en ben ik weer fanatiek aan het hardlopen, mede dankzij mijn nieuwe hardlooplegging (Ik verkeer nog steeds in de waan dat deze legging mij ook sneller laat lopen en ik dus makkelijker kilometers ren, naief natuurlijk) en het warmer wordende weer.

Als mijn motivatie even ver te zoeken is word altijd erg blij en gemotiveerd van hardloop succes verhalen. Ik kan uren rond kijken op website’s zoals www.hrdlpn.nl en www.runnersworld.nl en foto’s googlen van vrouwen die hardlopen en een super strak lichaam hebben.. wie wil dat nou niet? Oh en vergeet de webwinkel van Adidas niet, ook daar heb ik al aardig wat tijd aan gespendeerd. Met de lente in het vooruitzicht wordt lopen ook een stuk makkelijk, er  is niks leukers dan hardlopen in de zon. Ik werk aan mijn conditie én word tegelijkertijd bruin.. Win win!

Genoeg redenen dus om gewoon 3x per week mijn hardloopschoenen aan te trekken : )

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Sports

Geef een reactie

