Carnaval 2012

 

Nee, een grote carnaval fan ben ik niet, maar ik moet toegeven dat ik het elk jaar iets leuker ga vinden.

Zaterdag middag reisde ik af naar het oosten om mijn ouders een bezoekje te brengen. Mijn vader vertelde dat hij de volgende dag een hardloopwedstrijd had en er niemand mee ging om zijn spullen vast te houden. Ik wilde wel met hem mee, als ik maar op tijd terug was voor de carnaval. Papa liep mee met de 10 km, samen met een vriend en vriendin van hem. Uiteindelijk heeft hij het in 50 minuten gedaan, maar naar eigen zeggen had hij sneller gekund. Dit was overigens mijn eerste hardloopwedstrijd die ik ooit heb gezien en wil zelf eigenlijk ook wel een keer meedoen!

Na dit spectakel kleedde ik me om en sprong in de trein naar Oldenzaal. Met 3 andere vriendinnen keken we naar de optocht en doken rond half 4 de kroeg in, om er vervolgens, na een hoop gezelligheid en drank, 4 uur later weer uit te rollen. Ons geld was op, en nuchter waren we ook niet meer dus we besloten naar huis te gaan. Eenmaal thuis viel ik zowat om van de slaap, (en stiekem ook van de drank) dus kroop lekker mijn bedje in.

Nee een die hard ben ik zeker niet, een paar uurtjes carnaval vieren is NIKS in vergelijking met de meeste mensen uit het oosten, maar het was gezellig, en dat is het belangrijkste.. Op naar volgend jaar!

1 reactie

Opgeslagen onder Party

Een Reactie op “Carnaval 2012

  1. Carnaval in het oosten is niet niks? Kom eens een keer naar ’t zuiden! hihi

Geef een reactie

