Inspiration: Australia

Sinds ik bezig ben met mijn afstudeeronderzoek kan ik op sommige dagen wel wat inspiratie gebruiken omdat ik het even niet meer zie zitten of gewoon compleet vast zit. Op dat soort momenten helpt het mij naar foto’s te kijken  van dingen die ik wil gaan doen als ik klaar ben met mijn afstuderen, of die ik al heb gedaan en voor mij betekenen dat ik het wél kan. Kortom, mijn persoonlijke inspiratie bron.

Elke week zal ik een foto met jullie delen en ik trap af met bovenstaande foto van de outback in Australie. Toen ik ging reizen in Australie ben ik 3 dagen in de outback geweest (veel te weinig!) en ik vond het zo vet! Dat gevoel wat je krijgt als je op die weg rijdt, en overal waar je kijkt je alleen maar rood ziet en hier en daar groen, en verder niks, is onbeschrijvelijk. Oohhhh wat zou ik graag terug willen om de outback (en de rest van Australie eigenlijk) nog een keer te zien. Als ik hier naar kijk word ik weer helemaal gelukkig en weet ik dat ik eerst mijn diploma moet hebben voordat ik uberhaubt kan gaan nadenken om terug te gaan..

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Inspiration

Geef een reactie

