iBake & Cupcakes

Sinds een paar weken zit er in Apeldoorn een cupcake winkeltje waar je niet alleen super lekkere cupcakes kan kopen (vanille cupcake gebakken met Oreo kruimels..!) maar ook ingredienten om ze zelf te maken zoals verschillende smaking voor de topping, versierseltjes, marsepein, bakvormen in allerlei vormen en maten, kleurige suiker pareltjes en verschillende mixen voor de cakejes zelf. Daarnaast hebben ze ook een hele leuke sectie met boeken met recepten voor taarten en cupcakes.

Naast dingen kopen kun je ook zelf je handen uit de mouwen steken, ze organiseren namelijk verschillende workshops cupcakes maken en versieren en die gaan zeker binnenkort uitgeprobeerd worden!

Ondanks lovende berichten die ik hier en daar heb opgevangen was ik er nog nooit geweest en besloot dat vandaag wel een goede dag was om cupcake’s te kopen en die vanavond heerlijk op de bank op te eten. Ik wilde er eigenlijk 2, maar de eigenaar van de winkel gaf me er 4, omdat alle cakejes vers zijn en ze anders weggegooid worden. Natuurlijk vond ik het totaal niet erg om er 4 mee naar huis te nemen en was mijn ‘welke moet ik nou kiezen’ dilemma ook opgelost.

2 reacties

Opgeslagen onder Food

2 Reacties op “iBake & Cupcakes

Geef een reactie

