Winter Has Finally Arrived

Gister ochtend liep ik als een kind zo blij met mijn camera naar buiten, eindelijk lag er sneeuw! Ik ben vroeg weg gegaan om foto’s te kunnen maken van de sneeuw zonder dat deze half is gesmolten of vies is geworden en anderhalf uur later keerde ik verkleumd terug. En dit is het resultaat:

Helaas niet mijn beste foto’s ooit, had een beetje problemen met mijn focus en een groot deel van de foto’s zijn daardoor niet goed gelukt.. Het wordt tijd voor een betere camera, het mag duidelijk zijn.

1 reactie

Opgeslagen onder Photography

Een Reactie op “Winter Has Finally Arrived

  1. Prachtige foto’s! Bedankt voor je super lieve comment op mijn blog. Leuk dat je mee leest, ik hoop dat je een vaste bezoekster wordt! :D Ik vind jouw blog ook erg leuk!

Geef een reactie

