Sinterklaas Eve

Dinsdag 6 december was de avond waarop Sinterklaas ook mij een bezoekje bracht. Samen met 3 vriendinnetjes hebben we eerst onze kookkunsten laten zien, spaghetti met verschillende soorten vis en een sausje van blauwe kaas. Na dit prima maaltje konden we beginnen aan de kilo’s pepernoten, taaitaai, marsepein, ananas stukjes, wijntjes en onze chocolade fontein!

Ik ben goed verwend die avond, ben nu in het bezit van een metalen hart waar ik foto’s in kan hangen en een pakket om mijn favoriete gerecht van het moment mee te maken, stoofpeertjes! Na deze avond ben ik officieel klaar met pepernoten en ik heb dan ook geen idee hoe ik die halve kilozak nog weg krijg..

Hoe gezellig ik Sinterklaas ook vind, eigenlijk is het wel tijd om Sinterklaas te vergeten en de kerstman te gaan verwelkomen.
Mijn werk is al helemaal in kerstsferen en ik loop al twee dagen lang kersthits mee te bleren, mijn minikerstboompje met vandaag nieuw gekochte kerstballen willen graag geshowed worden en ik kijk nu al uit naar zaterdag, de dag waarop ik mijn kamer kerstproof ga maken. Hell Yes, It’s Christmas Time!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Friends, Love

Geef een reactie

